wyjątkowe dodatki dla wyjątkowych kobiet!

wyjątkowe dodatki dla wyjątkowych kobiet!

Polityka zwrotów

Odstąpienie od umowy

Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować sklep o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem).

W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.

Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta.

Reklamacje i gwarancje

Towary oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

W przypadku wad towaru, Klient ma prawo do reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

Reklamacje można składać drogą mailową na adres [adres e-mail] lub listownie na adres siedziby sklepu.

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Ze względów higienicznych kolczyki nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy

[Imię i nazwisko Konsumenta]
[Adres Konsumenta]
[E-mail Konsumenta]

[Data]

[Nazwa sklepu]
[Adres sklepu]
[E-mail sklepu]

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Ja, [imię i nazwisko Konsumenta], niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: [wymienić towary].

Data zamówienia: [data zamówienia]
Data otrzymania: [data otrzymania]

Proszę o zwrot płatności na rachunek bankowy nr: [numer rachunku]

[Podpis Konsumenta] (tylko jeśli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)