Polityka zwrotów
Odstąpienie od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować sklep o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem).
W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.
Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta.
Reklamacje i gwarancje
Towary oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
W przypadku wad towaru, Klient ma prawo do reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Reklamacje można składać drogą mailową na adres [adres e-mail] lub listownie na adres siedziby sklepu.
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
Ze względów higienicznych kolczyki nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
[Imię i nazwisko Konsumenta]
[Adres Konsumenta]
[E-mail Konsumenta]
[Data]
[Nazwa sklepu]
[Adres sklepu]
[E-mail sklepu]
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Ja, [imię i nazwisko Konsumenta], niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: [wymienić towary].
Data zamówienia: [data zamówienia]
Data otrzymania: [data otrzymania]
Proszę o zwrot płatności na rachunek bankowy nr: [numer rachunku]
[Podpis Konsumenta] (tylko jeśli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)