Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.butikszykistyl.pl.
- Sklep prowadzony jest za na zasadach działalności nie rejestrowanej.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres e-mail p.janeczek95@patrycja lub telefonicznie pod numerem 570 264 822.
- Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
- Towar – produkty oferowane w sklepie internetowym.
- Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy sklepem a Klientem na odległość, dotycząca sprzedaży towarów.
- Zakupy w sklepie
- Klient może składać zamówienia poprzez stronę internetową sklepu, po uprzedniej rejestracji lub bez rejestracji.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas składania zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówień i odmowy realizacji w przypadku wykrycia nieprawidłowości.
- Ceny i płatności
- Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
- Klient płaci za zakupy przelewem bankowym.
- Koszty dostawy są określane oddzielnie i doliczane do ceny zamówienia.
- Dostawa
- Sklep realizuje dostawy na terenie Polski oraz, w uzgodnieniu z Klientem, za granicę.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z winy przewoźnika.
- Odstąpienie od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować sklep o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem).
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ponosi koszty zwrotu towaru.
- Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta.
- Reklamacje i gwarancje
- Towary oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- W przypadku wad towaru, Klient ma prawo do reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje można składać drogą mailową na adres p.janeczek95@patrycja lub listownie na adres siedziby sklepu.
- Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
- Ze względów higienicznych kolczyki nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Butik Szyk i Styl Patrycja Sitarz.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą Klienta, w celach marketingowych.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.07.2024r.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
[Imię i nazwisko Konsumenta]
[Adres Konsumenta]
[E-mail Konsumenta]
[Data]
[Nazwa sklepu]
[Adres sklepu]
[E-mail sklepu]
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Ja, [imię i nazwisko Konsumenta], niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: [wymienić towary].
Data zamówienia: [data zamówienia]
Data otrzymania: [data otrzymania]
Proszę o zwrot płatności na rachunek bankowy nr: [numer rachunku]
[Podpis Konsumenta] (tylko jeśli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)